5 cech geometrii Down country w rowerze górskim, czyli Team Marin we własnej osobie.
Doczekaliśmy czasów, że wszystko musi mieć swoją opisaną kategorię, by łatwiej było zrozumieć z czym ma się do czynienia. Utarło się, że jeśli mamy rowery górskie ze sztywną ramą to określa się je jako: ATB, XC, Trail i Enduro. Ale od niedawna pojawiła się kategoria downcountry. I co to w ogóle jest? Jak wszystkie pozostałe można łatwo przyporządkować do konkretnych zakresów poprzez skok amortyzatora i geometrię ramy tak downcountry to takie słowotwórstwo? Otóż nie. I dzisiaj o tym
Idealny rower do miasta – czy to możliwe? 7 cech najlepszego roweru miejskiego
Czy wiesz, że większość produktów na rynku z kategorii rowerów miejskich to najtańsze chińskie ramy z katalogów, dla których „producenci” wyprodukowali wyłącznie naklejki ze swoim logo i „zaprojektowali” malowanie. Choć z tym projektowaniem też bym nie przesadzał. Często ogranicza się to do kliknięcia w jakiś neutralny i podstawowy kolor z palety barw i tyle. Dlatego też tak dużo rowerów na mieście nie różni się prawie niczym.
Odkryj swój idealny rower fitness: poradnik wyboru dla każdego! RANKING
Wyobraź sobie, że możesz wziąć dowolnego: gravela, szosówkę, krosówkę i zostawić w nim tylko to, co będzie się idealnie nadawało do szybkiej jazdy po mieście. I teraz najlepsze – to nie jest fantasmagoria, bo takie rowery już istnieją i o nich będzie dzisiejszy wpis.
Lekki rower elektryczny na większość okazji, czyli Marin Sausalito 1
Czy naprawdę lekkie rowery elektryczne muszą kosztować dzisiaj majątek? A co jeśli bym Ci powiedział, że taki rower może oscylować w granicach 10tys złotych i być wszechstronnym sprzętem. Poznaj Marina Sausalito 1, który odpowiada potrzebom większości rowerzystów szukającym zwinnego, lekkiego i taniego elektryka.
Historia rowerów Marin Bikes oraz Wasze opinie o nich samych
Wiele osób kojarzy rowery Marina głównie jako prekursorów rowerów górskich. I to jest prawda. Bez wątpienia Marin należy do tych producentów, którzy przyłożyli bardzo mocno rękę do rozwoju kategorii zwanej kolarstwo górskie. A zaczęło się to wszystko tak:
Tajemnica doskonałego roweru: Która korba gwarantuje maksymalną wydajność?
Czy przy wyborze nowego roweru nachodziły Cię kiedykolwiek takie pytania: Którą korbę lepiej mieć w nowym rowerze: z jedną zębatką czy z dwoma? Być może któraś poprawi moje osiągi? A może któraś korba będzie mnie bardziej ograniczać? Zatem dziś odpowiemy sobie na to pytanie, które raz na zawsze zrewolucjonizuje Twoje postrzeganie jazdy na rowerze górskim, miejskim i gravelowym. Pojedyncza czy podwójna korba? Odpowiedź może zależeć od Twojego stylu jazdy ? Wszystko zależy od tego o jakim rowerze mówimy.
Wybór ramy rowerowej: carbon, stal czy aluminium? Prawda o materiałach używanych w rowerowych ramach
Dziś porozmawiamy o jednym z najważniejszych elementów roweru – ramie. Gdy szukamy idealnej ramy, mamy do wyboru głównie carbon, stal i aluminium. Ale czy wszystko, co słyszeliśmy o tych materiałach, jest prawdą? Przygotowałem dla Was przegląd najważniejszych faktów, które warto znać przed podjęciem decyzji. Obalam też 5 najczęściej powtarzanych mitów na temat tych materiałów. Czytaj dalej, aby poznać prawdziwą naturę tych materiałów!
Keeway Versilia – Stylowy skuter, który sprawi, że zakochasz się w jeździe
Dzisiaj chciałbym Wam opowiedzieć o jednym z najnowszych modeli marki Keeway, który oczarowuje zarówno swoim wyglądem, jak i możliwościami. Mowa tu o niczym innym jak o Keeway Versilia.
Teraz do zakupu pojazdu Keeway pierwszy przegląd gratis
Kup pojazd Keeway w dniach 15.06 – 15.07.2023, pierwszy przegląd dostaniesz za darmo!
Po co komu gravel z dropperem
Gdyby kogoś zapytać co to jest gravel to prawdopodobnie odpowiedź mogła by brzmieć tak: Rower gravelowy do to specjalny rodzaj roweru przeznaczony do jazdy po różnorodnym terenie, włączając w to zarówno drogi szutrowe, kamieniste ścieżki oraz asfalt. Rower gravelowy jest często oparty na geometrii roweru szosowego, co oznacza, że ma podobną sylwetkę i pozycję kierowcy jak rower szosowy, ale jest bardziej wytrzymały i bardziej dostosowany do jazdy po nierównym terenie.