Blog | MOTOR-LAND Motocykle, skutery, quady, rowery

Blog

Jakiego quada wybrać? 1

Gdy blisko dwie dekady temu quady dotarły do Polski, były wykorzystywane głównie w celach użytkowych przez funkcjonariuszy straży pożarnej i leśnej czy ratowników wodnych. Z biegiem czasu zaczęły jednak cieszyć się zainteresowaniem użytkowników indywidualnych, którzy zapragnęli mieć quada na własność. Tylko jakiego najlepiej wybrać?

Dowiedz się więcej

Czy gravel może zastąpić rower szosowy? 2

Doczekaliśmy się czasów, w których wszystko musi być sklasyfikowane i przyporządkowane do jakiejś kategorii. Tym bardziej w branży rowerowej ten trend jest wybitnie zauważalny. Gdy w 2015 roku Marin wprowadził na rynek jako jeden z pierwszych rowery gravelowe, ludzie patrzyli się na ten koncept ze zdumieniem, a niektórzy bardziej obeznani w kolarstwie twierdzili, że to żadna nowość. W końcu od dawna znane już były rowery przełajowe.

Dowiedz się więcej

recencja

Jak wiele radości można mieć jeżdżąc skuterem w terenie? Właśnie to pytanie zadałem sobie po prezentacji Kymco DTX 360. Rzeczywistość jest taka, że większość kupujących tego typu pojazdy nie będzie użytkować ich w terenie (podobnie jak większość kupujących Landrovery i Jeepy ), ale czy faktycznie tego typu jednoślady mogą sprawnie poruszać się poza asfaltem?

Dowiedz się więcej

Jak wybrać rower damski do jazdy w terenie? 3

Nie od dziś wiadomo, że rower dla kobiety musi spełniać podstawowe dwa kryteria: ładny i wygodny. O gustach ciężko dyskutować, a designerzy Marina robią wszystko, by ich produkty podobały się wszystkim przedstawicielkom płci pięknej. Za wygodę natomiast odpowiada wiele czynników. Dziś postaramy się omówić wszystkie niezbędne elementy konstrukcji i wyposażenia, by udowodnić, że dobrze zaprojektowany rower damski, to nie tylko nisko poprowadzona górna rura i kolory, które będą podobały się paniom.

Dowiedz się więcej

KYMCO DT X360 kontra Honda ADV 350 4

Hondy i Kymco to skutery które odważnie przecierają nowe szlaki. Oferują podobne osiągi, ale nieco odmienne przeznaczenie. Honda ADV 350 to pojazd bardziej “offroad”, natomiast Kymco DT X360 doskonale sprawdzi się w codziennych dojazdach do pracy, weekendowym wypadzie nad morze, ale też doskonale podoła długim, urlopowym wyjazdom. Niezaprzeczalnie te dwa wszechstronne pojazdy klasy 300 cm3 oferują naprawdę szerokie możliwości.

Dowiedz się więcej

Skuter ADV 350 - KYMCO DT X360 5

Moda na terenową stylistykę wśród aut panuje już od niemal dwóch dekad. Wyższe zawieszenia, dołączany napęd tylnej osi, czasem nawet progi czy koło zapasowe na tylnej klapie. Choć całe techniczne życie pojazdy te spędzają w miastach i na asfaltowych drogach, terenową stylistyką cieszą oko swych właścicieli.

Dowiedz się więcej

Jak dobrać rower do dirt? 6

Jak dobrać rower do dirt na przykładzie Marin Alcartraz Rower dirtowy to sprzęt, na którym częściej się leci niż jedzie. Tak to jest w teorii. Jednak nie każda dirtówka nadaje się do ostrego upalania. Na sukces takiej konstrukcji składa się masa czynników i jeszcze więcej oczekiwań. Taki rower musi być: sztywny, solidny, zwinny, skoczny i pozwalać na kręcenie trików.

Dowiedz się więcej

Jak dobrać rower dla wysokiej osoby 7

Zawsze na wizualizacjach producentów pojawiają się rowery, które mają bardzo proporcjonalne rozmiary. Zazwyczaj są to ramy w rozmiarze M i L. Jak zatem w rzeczywistości wygląda rower dla osoby wysokiej? Czasami w internecie na forach pojawiają się hasła „czy ma ktoś rower Marin Gestalt w ramie XXL, bo jestem ciekawy jak on wygląda”.

Dowiedz się więcej

Keeway Superlight 125 - Małe serce i wielki duch 8

Keeway Superlight 125 – Małe serce i wielki duch Czy cruiser o pojemności 125 cm3 ma szansę na naszym rynku? To pytanie retoryczne, bo ten model jest sprzedażowym hitem! Zbudowany jest bowiem według sprawdzonego przepisu: silnik o pojemności 125, atrakcyjny wygląd i bardzo przystępna cena

Dowiedz się więcej

Keeway K-light 125 - Ile kosztują marzenia 9

Drodzy Państwo, ilu z nas, motocyklistów, marzy o swoich własnych dwóch kółkach? Według mnie również ci marzący zaliczają się już do motocyklistów. Nie każdy jednak posiada prawko kategorii A, nie każdy lubi w garażu spędzać długie godziny nad naprawami i modyfikacjami, nie każdy wreszcie jest człowiekiem zamożnym, by na motocykl móc lekką ręką wydać kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Dowiedz się więcej

50/120
X