Jakiego quada wybrać?
Gdy blisko dwie dekady temu quady dotarły do Polski, były wykorzystywane głównie w celach użytkowych przez funkcjonariuszy straży pożarnej i leśnej czy ratowników wodnych. Z biegiem czasu zaczęły jednak cieszyć się zainteresowaniem użytkowników indywidualnych, którzy zapragnęli mieć quada na własność. Tylko jakiego najlepiej wybrać?
Recenzja KYMCO DT X360 – skuter adventure
Jak wiele radości można mieć jeżdżąc skuterem w terenie? Właśnie to pytanie zadałem sobie po prezentacji Kymco DTX 360. Rzeczywistość jest taka, że większość kupujących tego typu pojazdy nie będzie użytkować ich w terenie (podobnie jak większość kupujących Landrovery i Jeepy ), ale czy faktycznie tego typu jednoślady mogą sprawnie poruszać się poza asfaltem?
KYMCO DT X360 kontra Honda ADV 350
Hondy i Kymco to skutery które odważnie przecierają nowe szlaki. Oferują podobne osiągi, ale nieco odmienne przeznaczenie. Honda ADV 350 to pojazd bardziej “offroad”, natomiast Kymco DT X360 doskonale sprawdzi się w codziennych dojazdach do pracy, weekendowym wypadzie nad morze, ale też doskonale podoła długim, urlopowym wyjazdom. Niezaprzeczalnie te dwa wszechstronne pojazdy klasy 300 cm3 oferują naprawdę szerokie możliwości.
Skuter ADV 350 – KYMCO DT X360
Moda na terenową stylistykę wśród aut panuje już od niemal dwóch dekad. Wyższe zawieszenia, dołączany napęd tylnej osi, czasem nawet progi czy koło zapasowe na tylnej klapie. Choć całe techniczne życie pojazdy te spędzają w miastach i na asfaltowych drogach, terenową stylistyką cieszą oko swych właścicieli.
LIVEWIRE – Strategiczna współpraca KYMCO z HARLEY-DAVIDSON
Kymco i Harley-Davidson łączą siły, by razem rozwijać technologię produkcji elektrycznych jednośladów. Współpraca obu motoryzacyjnych potentatów, wystartowała wraz z giełdowym debiutem, specjalnie w tym celu utworzonej spółki – AEA Bridges Impact Corp. Inicjatywa ma na celu zwiększenie udziału w rynku należącej do H-D marki motocykli elektrycznych LiveWire oraz wdrożenie kolejnych inwestycji generujących rozwój innowacyjnych technologii, tak bardzo potrzebnych do dalszego rozwoju marki LiveWire.
KYMCO MXU 550 – złoty środek?
Kymco MXU 550 jest potomkiem debiutującego w 2006 roku Kymco MXU 500. Od tego czasu sporo się zmieniło w Świecie quadów. Jednostki napędowe zostały poddane modyfikacjom, zmierzającym do sprostania kolejnym normom emisji spalin. Pod pozornie podobnym nadwoziem, kryje się zatem nowoczesny silnik o pojemności 501 cm3, generujący 30 KM mocy. Jest to jednocylindrowy motor, chłodzony cieczą. Quad przyspiesza żwawo i gwarantuje nam sporą dawkę adrenaliny podczas jazdy.
KYMCO MXU 700 – Król jest jeden!
Właśnie mija 20 lat od debiutu pierwszego quada wyprodukowanego pod marką Kymco. Tajwański producent, po okresie kooperacji z Hondą, wszedł z przytupem w segment pojazdów ATV. Pojemności quadów Kymco zmieniały się na przestrzeni lat, aby obecnie na szczycie gamy czterokołowców stał bohater dzisiejszego wpisu – Kymco MXU 700.
KYMCO ATV EVENT 2021
Za nami pierwszy, historyczny Kymco ATV Event. Wszystko zaczęło się 15.10.2021, kiedy to na tor w Rasztowie zaczęli zjeżdżać się Uczestnicy z całej Polski. Użytkownicy pojazdów Kymco oraz Dealerzy Kymco, reprezentowani przez ekipę Quady Śrem, MK Motocykle, Dobek Racing oraz Moto-Trip sprawili, że zabawa była przednia, a humory dopisywały do samego końca imprezy.
KYMCO Agility 16+ w wersji 50 czy 125 cm3?
W świecie skuterów, Kymco odgrywa kluczową rolę. O tym producencie z Tajwanu powiedziano już wiele oraz wiele napisano. W szerokiej gamie, oferowanych przez Kymco pojazdów, prym wiodą skutery. Wśród nich hitem sprzedaży jest Kymco Agility 16+ w wersji 50, jak i 125 cm3. Są to wersje bliźniacze jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, a różnią się jedynie pojemnością silnika. Który z nich wybrać? Który jest idealny dla Ciebie? Zapoznaj się z poniższym tekstem i zdecyduj sam!
Kymco Downtown 350i
Nowy Kymco Downtown 350i to maxi skuter łączący w sobie dwa, wydawałoby się, wykluczające się charaktery. Z jednej strony jest wystarczająco zwinny, by dobrze sobie radzić w mieście, a z drugiej wystarczająco duży, by zapewnić stabilność i wygodę na trasie.