Jak wybrać rower damski do jazdy w terenie?
Nie od dziś wiadomo, że rower dla kobiety musi spełniać podstawowe dwa kryteria: ładny i wygodny. O gustach ciężko dyskutować, a designerzy Marina robią wszystko, by ich produkty podobały się wszystkim przedstawicielkom płci pięknej. Za wygodę natomiast odpowiada wiele czynników. Dziś postaramy się omówić wszystkie niezbędne elementy konstrukcji i wyposażenia, by udowodnić, że dobrze zaprojektowany rower damski, to nie tylko nisko poprowadzona górna rura i kolory, które będą podobały się paniom.
KYMCO DT X360 kontra Honda ADV 350
Hondy i Kymco to skutery które odważnie przecierają nowe szlaki. Oferują podobne osiągi, ale nieco odmienne przeznaczenie. Honda ADV 350 to pojazd bardziej “offroad”, natomiast Kymco DT X360 doskonale sprawdzi się w codziennych dojazdach do pracy, weekendowym wypadzie nad morze, ale też doskonale podoła długim, urlopowym wyjazdom. Niezaprzeczalnie te dwa wszechstronne pojazdy klasy 300 cm3 oferują naprawdę szerokie możliwości.
Skuter ADV 350 – KYMCO DT X360
Moda na terenową stylistykę wśród aut panuje już od niemal dwóch dekad. Wyższe zawieszenia, dołączany napęd tylnej osi, czasem nawet progi czy koło zapasowe na tylnej klapie. Choć całe techniczne życie pojazdy te spędzają w miastach i na asfaltowych drogach, terenową stylistyką cieszą oko swych właścicieli.
Jak dobrać rower do dirt?
Jak dobrać rower do dirt na przykładzie Marin Alcartraz Rower dirtowy to sprzęt, na którym częściej się leci niż jedzie. Tak to jest w teorii. Jednak nie każda dirtówka nadaje się do ostrego upalania. Na sukces takiej konstrukcji składa się masa czynników i jeszcze więcej oczekiwań. Taki rower musi być: sztywny, solidny, zwinny, skoczny i pozwalać na kręcenie trików.
Jak dobrać rower dla wysokiej osoby
Zawsze na wizualizacjach producentów pojawiają się rowery, które mają bardzo proporcjonalne rozmiary. Zazwyczaj są to ramy w rozmiarze M i L. Jak zatem w rzeczywistości wygląda rower dla osoby wysokiej? Czasami w internecie na forach pojawiają się hasła „czy ma ktoś rower Marin Gestalt w ramie XXL, bo jestem ciekawy jak on wygląda”.
Keeway Superlight 125 – Małe serce i wielki duch
Keeway Superlight 125 – Małe serce i wielki duch Czy cruiser o pojemności 125 cm3 ma szansę na naszym rynku? To pytanie retoryczne, bo ten model jest sprzedażowym hitem! Zbudowany jest bowiem według sprawdzonego przepisu: silnik o pojemności 125, atrakcyjny wygląd i bardzo przystępna cena
Keeway K-light 125 – Ile kosztują marzenia
Drodzy Państwo, ilu z nas, motocyklistów, marzy o swoich własnych dwóch kółkach? Według mnie również ci marzący zaliczają się już do motocyklistów. Nie każdy jednak posiada prawko kategorii A, nie każdy lubi w garażu spędzać długie godziny nad naprawami i modyfikacjami, nie każdy wreszcie jest człowiekiem zamożnym, by na motocykl móc lekką ręką wydać kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Bobcat Trail 4, czyli rower tworzony przez księgowego
Na pierwszy rzut oka Bobcat Trail 4 to maszyna, która ma genialną geometrię. Wszak nadal nie ma on sobie równych w swojej klasie cenowej. Patrząc na ofertę konkurencji spotkamy raczej w tym segmencie cenowym rowery z sektora ATB (all terrain bike), a nie trailowe, których geometria szalenie odstaje od wyższych modeli.
Marin Bobcat Trail 5 27.5 – Po co komu dzisiaj sztywny rower na kole 27.5?
W dobie dzisiejszych zmian i postępujących trendów kolarstwa górskiego posiadanie w ofercie roweru z dopiskiem Trail w nazwie z kołami 27.5 może budzić wiele wątpliwości. Przecież podobno wszyscy już przesiedli się na koła 29 i tylko taki rozmiar ma sens.
Leoncino 800 Trail – wkurzony kocur, czyli po dobroci nie da rady
Leoncino 800 Trail od wersji drogowej, czyli Lenocino 800, odróżnia wysoko poprowadzony wydech, większy o 10 mm skok obu zawieszeń i większa o 18 mm wysokość siedzenia, która w tym modelu wynosi 818 mm.