Jak wybrać rower damski do jazdy w terenie?
Nie od dziś wiadomo, że rower dla kobiety musi spełniać podstawowe dwa kryteria: ładny i wygodny. O gustach ciężko dyskutować, a designerzy Marina robią wszystko, by ich produkty podobały się wszystkim przedstawicielkom płci pięknej. Za wygodę natomiast odpowiada wiele czynników. Dziś postaramy się omówić wszystkie niezbędne elementy konstrukcji i wyposażenia, by udowodnić, że dobrze zaprojektowany rower damski, to nie tylko nisko poprowadzona górna rura i kolory, które będą podobały się paniom.
Jak dobrać rower do dirt?
Jak dobrać rower do dirt na przykładzie Marin Alcartraz Rower dirtowy to sprzęt, na którym częściej się leci niż jedzie. Tak to jest w teorii. Jednak nie każda dirtówka nadaje się do ostrego upalania. Na sukces takiej konstrukcji składa się masa czynników i jeszcze więcej oczekiwań. Taki rower musi być: sztywny, solidny, zwinny, skoczny i pozwalać na kręcenie trików.
Jak dobrać rower dla wysokiej osoby
Zawsze na wizualizacjach producentów pojawiają się rowery, które mają bardzo proporcjonalne rozmiary. Zazwyczaj są to ramy w rozmiarze M i L. Jak zatem w rzeczywistości wygląda rower dla osoby wysokiej? Czasami w internecie na forach pojawiają się hasła „czy ma ktoś rower Marin Gestalt w ramie XXL, bo jestem ciekawy jak on wygląda”.
Bobcat Trail 4, czyli rower tworzony przez księgowego
Na pierwszy rzut oka Bobcat Trail 4 to maszyna, która ma genialną geometrię. Wszak nadal nie ma on sobie równych w swojej klasie cenowej. Patrząc na ofertę konkurencji spotkamy raczej w tym segmencie cenowym rowery z sektora ATB (all terrain bike), a nie trailowe, których geometria szalenie odstaje od wyższych modeli.
Marin Bobcat Trail 5 27.5 – Po co komu dzisiaj sztywny rower na kole 27.5?
W dobie dzisiejszych zmian i postępujących trendów kolarstwa górskiego posiadanie w ofercie roweru z dopiskiem Trail w nazwie z kołami 27.5 może budzić wiele wątpliwości. Przecież podobno wszyscy już przesiedli się na koła 29 i tylko taki rozmiar ma sens.
Marin Larkspur – Do odważnych świat należy
Czy kiedyś nie przyszło Ci do głowy dlaczego nie ma miejskich rowerów na naprawdę grubych oponach, które nadadzą się do jazdy po wszystkim? Przyznam, że mi nie raz to pytanie chodziło po głowie, bo szczerze mi brakowało takiego produktu na rynku jeszcze w czasach pracy w sklepie rowerowym. Przecież Polacy kochają rowery możliwie najbardziej uniwersalne, które niczego się nie boją. I właśnie pojawił się taki zawodnik w rodzinie Marin Bikes.
Części do naprawy roweru Marin Bikes
Części do naprawy roweru Marin Bikes Zima to często czas oceniania spustoszeń jakie przyniósł miniony sezon rowerowy. Czasami niektóre defekty uniemożliwiają jazdę od razu, a inne czekają na gorszą pogodę. Dzisiaj rzecz o tych nietypowych standardach Marina, które ciężko dostać na rynku, bo są od początku do końca dedykowane produktom spod logotypu niedźwiedzia z flagą.
Pomysł na prezent świąteczny dla rowerowego zapaleńca
Prawdopodobnie każdy z nas zna osobę, która ma fioła na punkcie rowerów i praktycznie ma już wszystko. Widząc te ilości sprzętu, części, akcesoriów i innych gadżetów zastanawiasz się „Co można takiemu pasjonatowi rowerów jeszcze kupić?”. Jeśli tak się przypadkiem składa, że dodatkowo któryś z rowerów to Marin Bikes. Tak więc niesiemy cały wachlarz świetnych propozycji na każdą kieszeń.
Marin Gestalt – gravel czy szosa na grubszych oponach
Kolekcję rowerów w firmie Marin Bikes zawsze otwiera jakaś bazowa wersja. Dla niektórych jest to kompromis, dla innych idealny wybór dostosowany do ich potrzeb oraz budżetu, a dla pozostałych jedyny rower na jaki zgodzi się żona, bo mąż ma już trzy inne rowery. Jednak czy Marin Gestalt to jest gravel, który ma być tym smutnym kompromisem, a może jest tym rowerem, któremu na sam początek nic więcej nie trzeba?
Marin Presidio 3 – rower z napędem na pasek
Stworzenie roweru, który będzie praktycznie bezobsługowy to nie lada sztuka. Czyż nie jest to marzeniem wielu użytkowników, aby mieć rower, w którym nic nie da się popsuć? W końcu to źle działające przerzutki i napęd są najczęstszą zmorą użytkowników. A jedna da się stworzyć taki rower – tylko trzeba pozbyć się łańcucha 😉