Przygodowy crossover, czyli Kymco DT X360
Przygodowy crossover, czyli Kymco DT X360 SUVy zrewolucjonizowały świat samochodowy i każdy koncern motoryzacyjny może potwierdzić ogrom sprzedaży w tym segmencie. W świecie skuterów pojawienie się niegdyś wersji maxi było też swego rodzaju przełomem, bo nagle do świadomości użytkowników dróg dotarło, że skuter to nie tylko malutki 2-suw z silnikiem 50cm3, ale też potężny pojazd dwuosobowy, który potrafi przekroczyć dozwoloną na polskich autostradach prędkość
Turystyczna ćwiartka – Benelli TRK 251
Mały, ale lekki i uniwersalny podróżnik, którego doceni zarówno początkujący motocyklista jak i doświadczony, świadomy kierowca, który wie, że motocykl to czasem coś więcej niż tylko szybkość i moc silnika. Benelli TRK 251 został stworzony do ekonomicznych i niespiesznych podróży, a jego mała masa świetnie sprawdzi się także w nienachalnym terenie i miejskiej dżungli.
Marin Gestalt X11 – jeszcze gravel czy już góral?
W świecie graveli można łatwo dostać poplątania. Jedne są idealne do ścigania, drugie pod bikepacking na grubych kołach, a kolejne są „góralami” z barankiem i sztywnym widelcem. Widząc Gestalta X11 wiele myśli przychodzi do głowy, bo kto to widział, by wkładać do roweru w katalogowej specyfikacji opuszczaną sztycę?
Benelli BN125 – Pełnoprawny naked na kategorię B
Za co kochamy małe motocykle o pojemności 125 cm3? Przede wszystkim za to, że może nimi jeździć każdy, kto posiada prawo jazdy kategorii B. Także za to, że świetnie sprawdzają się jako ekonomiczne i bardzo praktyczne motocykle miejskie. Do tego świetnie nadają się dla początkujących motocyklistów, którzy dzięki mniejszej mocy silnika mogą w bezpieczny sposób doskonalić technikę jazdy, zanim przesiądą się na motocykl o większej pojemności. Benelli BN 125 jest idealnym przedstawicielem tego segmentu.
Marin Gestalt 1 – gravel z aspiracjami
Gestalt 1 to doskonały dowód na to, że można zaprojektować rower zgodnie z najnowszymi standardami, a jednocześnie nie zabijać ceną finalnego użytkownika. W kwocie 4299 zł otrzymujemy doskonałą bazę do dalszej rozbudowy.
Benelli TRK 502 najlepiej sprzedającym się motocyklem we Włoszech!
Drugi miesiąc z rzędu model TRK 502 notuje rekordowe wyniki sprzedaży utrzymując się na miejscu lidera rynku. W samym sierpniu zarejestrowano 408 sztuk Benelli TRK 502, a wynik ten zdeklasował drugą Yamahę Tracer 900 (186 sztuk) oraz trzecie BMW R 1250 GS (174 sztuki).
Benelli Imperiale 400 – Klasyk w nowoczesnym wydaniu
Benelli Imperiale 400 nie został stworzony do bicia rekordów prędkości. Nie jego specjalizacją są również podróże dookoła świata. Choć całkiem nieźle radzi sobie z nierównym terenem, również nie dla niego są bezdroża Sahary. Benelli Imperiale 400 da nam jednak to, czego większość współczesnych motocykli nie potrafi – przeniesie nas w czasie.
Agresywny i stylowy, włoski naked Benelli 302 s
Benelli 302 S to całkiem niemały naked klasy 300 cm3, stworzony głównie z myślą o młodych motocyklistach, dysponujących prawem jazdy kategorii A2. Ekstrawagancki wygląd, nowoczesne malowania oraz sportowa pozycja za kierownicą przypadną do gustu niejednemu adeptowi motocyklizmu.
Cruiser z charakterem na kat. A2 – Benelli 502 C
C jak Criusier, bo właśnie do tego segmentu należy ten przykuwający oko, muskularny Benelli 502 C. Stworzony jako motocykl zarówno dla doświadczonych motocyklistów, którzy szukają ekscentrycznego miejskiego motocykla, jak i dla młodych jeźdźców dysponujących prawem jazdy kategorii A2 i chcący przymierzyć się do motocykla tego typu.
Zahar OFF testuje skuter elektryczny NIU NQi GT
Zahar Zawadzki z kanału Zahar OFF wziął nasz skuter elektryczny NIU NQi GT na testy. Jesteście ciekawi jego opinii? Zapraszamy do obejrzenia filmu!