Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych | MOTOR-LAND

Marin Rift Zone E – Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych

Znany i lubiany Marin Rift Zone doczekał się zupełnie nowej odsłony. Teraz pozwoli Ci dojechać jeszcze dalej i jeszcze wyżej, jednocześnie zachowując swój ścieżkowy, a przede wszystkim zabawowy, charakter. Wzięliśmy wszystko, co najlepsze z naszej wielokrotnie nagradzanej konstrukcji i dodaliśmy do tego elektryczne wspomaganie. Rift Zone E czerpie z naszego etosu „mniej znaczy więcej” i tworzy dodającą pewności platformę, która sprawdzi się w każdym terenie.

Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 1
Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 2
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Rift Zone E1
Matt Jones prezentuje nowego Marin Rift Zone E

Podobnie jak standardowe modele Rift Zone, wersje z literą E są zbudowane na naszej aluminiowej ramie serii 4, opartej o system zawieszenia MultiTrac. Wiemy, że użytkownicy Rift Zone E, dzięki dodatkowej mocy, będą spędzać jeszcze więcej czasu na zjazdach dlatego zwiększyliśmy skok tylnego amortyzatora do 140 mm. Skok przedniego widelca pozostał na poziomie 140 mm. Na podjazdach wspomogą Cię najnowsze silniki Shimano STEPS. Rift Zone E2 wykorzystuje najnowszy model Shimano EP801, a E1 i E napędzane nowym EP6. Każda wersja oferuje aż 85 Nm momentu obrotowego.

Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 3
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Rift Zone E1
Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 4
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Rift Zone E2

Analogicznie do odświeżonej gamy modelu Marin Alpine Trail E, która zadebiutowała w marcu, wszystkie modele Rift Zone E wykorzystują taką samą ramę. Bateria w modelu E2 i E1 ma 630 Wh pojemności, natomiast podstawowa wersja E posiada baterie 504 Wh o takim samym rozmiarze i kształcie, więc w przyszłości można ją rozbudować do większej pojemności. Ciekawym dodatkiem modeli Rift Zone E1 i E2 są również standardowo zamontowane oryginalne wkładki do opon CushCore. Koła są zaklejone specjalną taśmą i dołączany jest też uszczelniacz do opon, tak więc rowery te od razu są w systemie bezdętkowym i przygotowane do zabawy w terenie.

Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 8
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Rift Zone E2
Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 9
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Rift Zone E2

Rift Zone E

Jeden z najbardziej opłacalnych eMTB, podstawowy model Marin Rift Zone E zapewnia szaloną moc bez rozbijania banku. Za zawieszenie odpowiada przedni amortyzator RockShox i tylny X-Fusion. Shimano Deore zapewnia wytrzymały, niezawodny 10-biegowy układ napędowy. Zupełnie nowy silnik Shimano STEPS EP6 napędzi Cię w wszędzie gdzie będziesz chciał. Standardowo zamontowany jest akumulator 504Wh, z opcją rozbudowy do większego o pojemności 630Wh, aby uzyskać jeszcze większy zasięg.

  • Rama Serii 4, zawszenie MultiTrac, 140mm skoku tylnego koła
  • Silnik Shimano STEPs EP6, Bateria 504Wh
  • Widelec RockShox 35 Silver, 140mm skoku
  • Tylny amortyzator X-Fusion O2 Pro R
  • Napęd Shimano Deore 10-speed
  • Hamulce TRP Slate EVO
  • Opony Vee Tire Co. Attack HPL 29×2.5” w/Override e-specific casing
  • Cena: 21999 zł

Link do pełnej specyfikacji: Marin Rift Zone E

Rift Zone E1

Nasza środkowa propozycja to Marin Rift Zone E1. Doskonale równoważy on wydajność i wartość. Wyższej klasy amortyzacja od firmy RockShox. Niezawodny i wytrzymały 11-biegowy układ napędowy Shimano Deore. Nowy silnik Shimano STEPS EP6 połączony jest z większym akumulatorem 630Wh dla maksymalnego zasięgu. Dodatkowo rower od razu po wyjęciu z pudełka posiada system bezdętkowy, który wystarczy zalać dołączonym „mlekiem” Marina, a prawdziwą wisienką na torcie są od razu zainstalowane oryginalne wkładki CushCore w obu kołach.

Kluczowe zmiany względem modelu Rift Zone E:

  • Bateria 630 Wh
  • Widelec Rock Shox Pike Motion Control
  • Tylny amortyzator Rock Shox Deluxe Select+
  • Napęd Shimano Deore 11-speed
  • Wkładki do opon CushCore i uszczelniacz Marin w standardzie
  • Cena: 24999 zł

Link do pełnej specyfikacji: Marin Rift Zone E1

Rift Zone E2

Nasz najwyższej klasy, bezkompromisowy Marin Rift Zone E2. Zgodnie z naszymi zasadami wyposażyliśmy go w wysokiej klasy komponenty, ale wciąż utrzymując przystępną cenę. Wybraliśmy zawieszenie firmy Fox, najwyższej klasy silnik Shimano STEPS EP8 i 11-biegowy napęd Shimano XT w wersji LINKGLIDE, specjalnie stworzonej dla rowerów elektrycznych. Akumulator 630 WH zapewnia maksymalny zasięg. Tak samo jak w przypadku modelu E1, dołączyliśmy tu wkładki do opon CushCore i uszczelniacz do opon bezdętkowych Marin.

Kluczowe zmiany względem modelu Rift Zone E1:

  • Silnik Shimano STEPS EP801
  • Widelec Fox 36 Performance Elite
  • Tylny amortyzator Fox Float X Performance Elite
  • Napęd Shimano XT 11-rzędowy w wersji LINKGLIDE
  • Hamulce TRP DH-R EVO 4-ro tłoczkowe
  • Cena 29 990 zł

Link do pełnej specyfikacji: Marin Rift Zone E2

Rift Zone E – Podsumowanie

Seria rowerów Rift Zone od zawsze cechowała się wielką uniwersalnością. Dzięki zastosowaniu dodatkowego wspomagania, teraz swoim ulubionym ścieżkowcem będziesz mógł pojechać jeszcze dalej, jednocześnie nie rezygnując z komfortu. Jego większy brat Alpine Trail E, przeznaczony jest w cięższy teren i zabawę na konkretnych trasach enduro. Tymczase Rift Zone E oferując nieco mniej skoku i koła 29″ lepiej sprawdzi się na długich wycieczkach w nieznane, chociaż tak samo jak Rift Zone bez wspomagania, w terenie też może pokazać pazur. Łącznie seria rowerów Marin Rift Zone liczy więc już 2 wersje juniorskie, 3 wersje oparte na ramie aluminiowej na kole 27,5″ i kolejne 3 na kole 29″,

Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 16
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Marin Rift Zone E1

Rift Zone E – Chcesz sprawdzić osobiście?

Chcesz sprawdzić osobiście nowy model Rift Zone E? Albo Rift Zone bez wspomagania? Albo jeszcze inny rower Marin? Już teraz zapraszamy was gorąco na Festiwal Joy Ride do Kluszkowców (26-28.05.2023) gdzie będzie można przejechać się najnowszym Rift Zonem E1 oraz innymi testówkami Marin. Śledźcie bacznie nasze social media ponieważ być może pojawią się kolejne możliwości testów! Pierwsze rowery z nowej serii Rift Zone E pojawią się u dealerów Marin już w maju.

Marin Rift Zone E - Premiera nowej rodziny rowerów elektrycznych 17
© Andy Lloyd www.andylloyd.photography @andylloyder – Marin Rift Zone E2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

X